Härligt!!

Nu är våren tillbaka igen...me likey!!

Har varit ut med Noelle hela dagen idag, hälsat på syster. Spelade Fia med knuff haha =)
Sen tog jag o sessan en tur till affären för att handla mat, blev så mycket så jag var tvungen att ringa på hjälp för att ta mig hem =))
Igår blev det rej'l träning på gymet...3 timmar =) helskönt!! Lite värk idag, men inte så farligt.
Får se om löp-premiären kommer ikväll nu då =) vore väl på tiden^^
Nu sitter jag med en te-kopp och ska snart hämta min son på daigs!!
Ha en bra dag i solen^^

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Sugen på att fixa ett eget domännamn till din blogg som t.ex: .se eller .nu ?

Bli medlem här och fixa ditt domännamn gratis: http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=2670

Postat av: jocke

ja nu går vi åt rätt håll, så nice:)



ha det gott

Postat av: Ronja

fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback