Get the kids!!

Home from work, gick lite tidigare idag...har varit såååå trött. Och mått illa hela dagen =(

Har bestämt att jag o D. ska ha myskväll ikväll, med go mat lite vin och en film. Har dåligt samvete för veckorna som gått. Jag har somnat i soffan varje kväll ett tag nu, typ mella 8-9 har jag legat som en sten helt sluuuuut!!
Så ikväll ska Liam i säng i tid. Jag ska förbereda maten, o D. får laga till den medans jag tar en PW så jag vaknar till =))
Nu dricker jag en god kaffe med mjölk.och ska strax hämta barnen =))
ljh
haha för eran skulle har jag döljt den hemskaste edlen av mitt ansikte just nu, nästan osminkad o helt sluuuut. =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback