hmmm

Verkar som mitt förra inlägg har försvunnit!!

Jaja, Nu har jag jobbat ca 1,5 månader och det går bara bra. Första lönen har trillat in, tyvärr blev de inte så mycket för varken mig eller Daniel denna månad, då båda barnen varit sjuka nästan hela september =( Plus att vi var lediga två dagar för att Liam skulle på operation.
Operationen gick bra, men tyckte så synd om Liam då han var rädd och arg när han vaknade ur narkosen. en annan kille väckte honom så han vaknade ur narkosen lite tidigt. Så han var halvvaken när jag fick komma in, så han skrek och skrek. Gick inte att lugna honom. Till slut fick han lämna uppvaket och vi gick till hotellet.
Där sov vi alla 3 i ca tre timmar. Och sen var lilla Liam sig själv igen =))
Vet inte om jag märkt nån förbättring efter operationen, men på dagis säger dom att det är skillnad iaf. Och andra som träffar honom tycker oxå det. Kanske svårt att märka förändringarna själv.
det jag har märkt är väl att han äter bättre mycket bättre, så det är ju bra! Men veet inte om talet/rösten är annorlunda. Och snarkar gör han fortfarande och verkar vara tätt i näsan. Blir ju återbesök i november då, körteln bakom näsan inte var det stora problmet. Liam har trånga näsgångar och det är antagligen det som är den största boven =(
Ja här hemma har vi börjat träna, både sambon och jag. Skönt att träna båda två, enklare att stötta varann med både matvanor och träningen =)
Har blivit två träningar för mig sen fredag då jag började. Fredagen blev att lite smygstart, tog inte ut mig helt direkt =)
Tisdag däremot tog jag helt slut på både arm/ben-muskler och körde lite mage med. Tyckte träningsverken igår var hemsk, men det är inget mot var den är idag =)
Skulle tränat idag, men sambon slutar sent så jag måste hämta barnen...så får väl vänta tills i morgon.
Hej hopp!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback