Vaken?

Nej vettefan om jag e vaken, har inte sovit nåt inatt!!! eller ja lite men inte mycket.

Bestämde mig imorse för att jag skulle vila när jag lämnat Liam på dagis. (Om Noelle somnade) Nu sover Noelle, men vilar jag?? Nej!! Jag har inte ro i kroppen till att vila, fast jag är så trött så jag ser dubbelt!!
Nej om D. slutar tidigt idag ska jag ta han om mig själv lite =) det händer ju inte så ofta (om man bortser från träningen) Så lite minispa ska det bli =) Gå till badhuset o göra en skrubb,hårinpackning basta, sola o måla naglarna ;) Kanske nån ansiktsmask me (yes)
Nu sitter jag här som en zombie, nyss käkat en macka utan pålägg, var ju slut på allt =(( Och en kopp Marabou (Tassimo)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna Katana

Jag har drabbats av någon vårtrötthet nu tro jag, men vaknar tidigt på morgonen trots sovmorgon sen blir jag trött under f.m men kan likförbannat inte vila. Hopplöst! Sen lägger jag mig supertidigt istället.



Njöt till fullo av ditt minispa (:

Postat av: denise

lät lyxigt med minispa! mindre lyxigt med macka utan pålägg haha! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback