Helgmys!!

I helgen har vi bara slappat, och tagit det lugnt!!

På lördag åkte vi till munkfors för att hälsa på svärmor,där blev det massa mys,godis mat o film.
Jag tycker det är underbart att komma hemifrån lite, att inte behöva ha koll på barnen själv hela tiden.
Dessutom ser jag hur bra barnen mår, dom e gladare, och jag blir gladare och det påverkar ju dom oxå.
Så det har varit en bra helg. Men nu är jag tröööööttt!!
Se vad veckan har att bjuda på, ingen aning än. Massa träning blir det ju iaf =))
Vilka ska se denna??

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra, Colins mamma

Jag är ett stort fan av glada hudik och ska definitivt se filmen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback