Trött!!

Ja jag är trött, men ändå inte så farligt som det brukar vara =) barnen sov nog ändå till 7 idag =)) Men kroppen har väl inte riktigt vant sig vid sommartiden så, hehe =)

Nu sitter jag här med en skål Kelloggs K Dark chocolat/strawberry mums!!

Ville så gärna ut o springa igår kväll, men det började snöa o sen så ville inte barnen somna =( Får se om premiären blir ikväll istället =)
Har ju bestämt mig för att vara med i "Vårruset" i maj...utmaning nog för mig det, 5km bara så jag ska väl ta mig i mål iaf haha =)
MEn det skulle vara bra att få en bra tid, så därför har jag tänkt träna upp mig lite i kondition iaf =D
Nu ska vi snart till BVC med Noelle på 10-månaderskontroll..
Hejs!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna Katana

Helgen har varit bra.

Tråkigt att det inte blev någon löparrunda för dig igår. Hoppas du kommer ut på en runda snart så du hinner träna upp konditionen lite.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback