Torrt!!

Va fan bloggtorka??? Nejj da, fullt upp bara... igår va jag knappt hemma,lämna Liam på dagis, sen va jag till min syster på skolan, åt lunch.

Sen när D. kom hem så gick jag o Anna o solade lite, sen stack vi till gymmet, GREAT pass!!  cööösy!! ;) mer sånt!!
Idag da? har varit halvdöd, Liam vaknade 5 i morse o skulle absolut inte somna om, han tittade på lite film, men sen väckte han Noelle o livat blev de =))
Sitter här o funderar på om jag ska dra o träna när D. kommer hem, får träna själv idag isåfall da...
vad ska man träna då?? Axlar hade jag tänkt, och mage!!
Tränade slut på benen igår, dom fick riktigt med stryk^^
Jepp, får se vad som händer =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: V - Smyckesdesign

allt bra med dig idag? :)

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback