värsta grymma passet!!

Är sådär supernöjd med dagens gympass =)) Mår så bra nu, det värker i hela kroppen.

Kördea massa mage!!
.Breda latsdrag
.Sittande kabelrodd
.Hantellyft (framåt)
.Axelpress m. hantel

Härligt dunderpass alltså =)
Sen när de va dags för proteindrinken hade jag ju glömt min shake =( Så fick ta Poweradeflaskan, men det gick ju de me =))
Nej nu e det dags för mat, o slapp i soffan resten av kvällen.
Det blev en härlig, härlig fredag till slut =)
Hejs!!

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: V - Smyckesdesign

vad skönt att höra :) jodå det är jätte bra med mig också idag :) Vad hittar du på nu då?

Postat av: LilleN

Jättefin blogg! :)

Besök gärna min blogg och släng in en kommentar om du känner för det!

Ha det så bra, kram kram.

Postat av: sophie

hej, vad gördu? :)

Postat av: sophie

hej, vad gör du? :)

Postat av: Sofia

fin blogg

Postat av: sophie

okej, inte så mke :) tack :D

Postat av: Clara

FIN BLOGG! Vad ska du göra idag? :)

Postat av: V - Smyckesdesign

ååh vad mysigt :) alltid roligt att åka och bada och leka lite :) hihi

Postat av: Anna Katana

Kan tänka mig att mini spat var härligt (:

Haft en bra helg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback