mytrainerbob!!!

Jepp, http://www.mytrainerbob.com/ har verkligen gett mig sån energi, motivation och inspiration!! Läser och får tips o skriver in mina framsteg mm.

Igår var jag på ett killer-pass, my god =) var lite sen dit, så jag gick så fort jag kunde, det drog i vaderna nåt förjävligt, o jag var alldeles svett när jag kom fram, trots -20 grader =)
Passet var underbart,väldigt jobbigt, och jag kunde inte göra allt, men det var ju första gången, så snart ska jag klara hela passet =))
JAg är så himla sugen på ett gymkort nu, men måste bara ha pengar =) men ska väl fixa sig på nåt sätt =))
vet inte hur jag ska få träna idag, Daniel jobbar sent, så jag har ju båda barnen =// men jag hoppas det löser sig, vill juuu =))
Nej nu ska jag göra nåt vettigt...
puss o kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback