Oj oj!!

Haha läste mina första inlägg i denna blogg från förra året, när jag skulle börja träna! fy, hade ju ingen motivation alls, men när det gäller motivation har det hänt grejer, träna är allt jag tänker på nu =) Jag drömmer om träning tillome...och måste säga att det är mycket tack vare underbara Bob Harper =)

Han har gett mig sån energi och framförallt motivation, till att få den där kroppen jag vill ha, dessutom har han fått mig att börja äta nyttigare =) bra karl de där =))
Kolla in honom på: mytrainerbob.com
Ja så nu tränar jag varje dag, med typ 1 vilodag i veckan, kör hemma väldigt mycket zumba varje dag, och så några övningar med Bob,och nu även 2 pass med ledare/v och nu blir det nog att köpa gymkort oxå, är såååå sugen på mer styrka,och längtar efter att svettas på crosstrainern =))
Nu ska jag städa,den biten e fortfarande densamma tyvärr =)
Hej hopp

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback