Uppdatering =D

Ja jisses, var väldigt länge sen jag skrev här, men beror på att min kära samob hällde mjölk över min älskade laptop, så har ju ingen dator. Den är nu inskickad till försäkringsbolaget, så jag hoppas det blir en ny snart.

Då var det nytt år oxå, inga löften lagda, så ska det vara, jag orkar inte hålla dom ändå =)
Men lite smålöften till mig själv har jag, satt å käka bär här omdagen, och det är ju faktiskt godare än godis, och nyttigare =) så nu blir det, frukt/bär i stället för godis i fortsättningen =)
o lite mer sallad kanske hihi ;)) ska ta upp träningen igen oxå, den har ju legat på is...ska bli lite zumba hade jag tänkt o sen träningspass med ledare =)
lellfisa är nu 7,5 månader (nästan) o har fått två tänder, hon kryper nästan, o kan gå liiiiiite grann med gåvagn =)
prinsen blir 3 år om mindre än 4 månader!!!??? och han har verkligen vuxit i sättet, leker o har världens fantasi, han kan sitta o titta på hela filmer o hur mysigt är det inte att krypa upp i soffan med honom o kolla film lixom=)))
Nej nu ska jag leka lite med mina barn, o se om jag kan ladda ner zumba.. =) ska köpa det till WII oxå =)
Hej hej....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback