zombie!!

Japp zombie de e jag de, verkligen idag. Shit kan knappt hålla ögonen öppna. Mina barn e underbara som inte är mer gnälliga o bråkiga än va dom e just nu haha!!

Igår va jag and the gang på gymet, började trögt, men sen jävlar kände jag mig stark o peppad, men då avbröts allt av en dum grej, som förstorades upp alltför mycket, Så vi gick hem=(
Bläää för det, men vi e på¨t igen ikväll nice!!
Just nu sitter jag o slafsar i mig hamburgare med bröd, o vitlöksdressing (FATFREE) :) med bröd som va lite gamla insåg jag nu, men men smakade bra iaf. så ingen skada skedd haha!!
Liam beställde makaroner, korv o majs han, med blodapelsinjuice till, fine with me, de fick han såklart!!
Imorrn beger sig sessan o jag till Karlstad på shopping med pappa o systrarna mina <3
Men vi åker faktiskt buss dit jag o Sessy-doo med underbara Majsan, som ska med ett tåg hem =(( Men innan dess ska vi hälsa på Elin, o dit kommer nog Elinore me, lite myslördag alltså ser fram emot det!!
Nej nu ska jag jag återgå till plockandet, o tvättandet o lekandet med barnen....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback